TANGKAK TRAVEL SERIES (PROLOG)

TANGKAK TRAVEL SERIES : PROLOG




Hello, nama aku Muhammad Zikry Bin Munshi and my fellow classmates gelarkan aku Zack. Along with this series name korang mesti dah tahukan aku nak cerita tentang apa? Hah, aku nak cerita pasal Tangkak! korang tahu tak Tangkak dekat mana? mesti tak kan? Rilek jap biar abang cerita, Tangkak ni dekat dalam Johor and merupakan Daerah yang baharu, sebelum ni nama Daerah kitorang Daerah Ledang tapi di tukar, cuba teka sebab apa? Hah, sebab aku nak wujudkan blog TANGKAK TRAVEL SERIES nilah! Takdelah gurau je sebenarnya, okay ni serius Tangkak merupakan kawasan yang paling membangun antara semua kawasan di dalam Daerah Ledang and nak conclude kawasan yang berdaerah kecil menjadi satu Daerah,dari situ wujudlah Daerah Tangkak!!

Mesti korang terfikirkan

'apa yang best dekat Tangkak?'
'apa yang ada dekat Tangkak?'
'nak hadap apa je dekat Tangkak tu?'

Hah, inilah tujuan TANGKAK TRAVEL SERIES ini di wujudkan! Aku akan pastikan sepanjang series ini berlangsung korang terpukau dengan The Wonderous World of Tangkakrian!
Kau sabar jap, ada lagi satu goal yang aku nak achive and korang mesti ingat eh? Di akhir series ni aku akan pastikan korang akan rasa ghairah nak melawat Tangkak dan korang akan rasakan kekosongan dekat hati korang sebab tak pernah menjejakkan kaki dekat Tangkak!

eh one more thing, korang rasa aku akan bawa korang pergi mana eh untuk first episode?
hah, stay tuned and wait for it guys it'll menular dalam blog ni pretty soon!


hah,akulah tour guide korang sepanjang series ni selamat berkenalan guys!



Me signing out!

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan