JOM MAIN GUITAR DAN DATING!!!!!!!!!!!




 Baru lagi,belum jadi pro main guitar...so lek lu .Banyak masa yang terluang jadi pergi je kat rumah girl friend saya .Satu taman je ...baling batu dari rumah saya pun dah sampai kat rumah dia hahax...Jadi kali ni saya ajar gf saya untuk main guitar ...dia memang berminat untuk nak main so ajar je la ilmu mesti dikongsi .Tapi memang susah untuk main guitar jadi pro...kena ada banyak latihan secara berkala....bertapa lama saya main pun saya tak jadi pro lagi ,tapi suatu hari memang akan jadi .Lepas dah ajar kita pun main badminton dan cards game ...Jadi MCO ni jangan la duduk kat laptop ,tv atau phone je buat pekara bodoh dan rosak mata ..luangkan masa anda kepada orang tersayang anda .................

















                                                                                                         

                                                                                        SEKIAN TERIMA KASIH

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan