TAK DPT DUDUK KAT RUMAH.#MCO#




Hai semau,terima kasih untuk meluangkan masa anda untuk baca blog saya ni...so MCO memang dah penat dengar nama tu buka radio MCO tv pun  MCO ahyioo.Jadi blog ini adalah, hari tu saya dapat peluang untuk keluar dari rumah dengan ayah saya untuk tolong saudara kita untuk menangkap ikan di kolamnya.Sebenarnya sebelum hari tu ayah saya tingalkan saya dan pergi ke sana dan saya merajuk sebab tak bawak saya hahahxxx...Ini bukan kali pertama saya turun ke kolam dan tangkap ikan ,memang hobi saya dan kelaurga saya ialah pancing ikan .Sudah lama saya tidak turun ke kolam lepas saya pergi ke belajar ,jadi hari tu saya rasa takut sikit la .Lepas ayah saya masuk sekali dalam kolam ,saya tak kisah ketakutan saya dan bermula berenang hehehex.Apabila saudara saya tiba kita guna jala dan tangkap ikan ternakan tersebut.Memories macam tu memang susah dilupakan .Lepas tangkap ayah dan saudara saya menyiang ikan yang dapatnya dan balik buat Ikan Talapia 3 rasa .Saya juga akan upload recipe tersubut no worries.....







                                                      THE END.......

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan