Me and Sea


#EP 5



my twin

Hello geng,macam biasa la aku nak sambung citer๐Ÿ˜€hari ni aku nak citer aktiviti aku before masuk Akademi Laut Malaysia(ALAM)๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ‘ฎ

Ptg tu aku bosan sangat so aku ajak kakak aku a.k.a Oteh pergi pantai sebab dh lama sangat dah aku tak pergi..kesian pantai tu dah tak ingat aku๐Ÿ˜„ehehehehh dan apa yang penting hari tu aku bertuah giler sbab air laut masa tu jernih giler...jarang2 air laut kat sini jernih tau.๐ŸŒŠ๐ŸŒŠaku pergi sana bukan berdua tapi ber4 lagi 2 org tu ofcos la my mom(mAk)๐Ÿ‘ฉn my dad(bapak)hah jangan pelik sebab aku memang panggil ayah aku bapak..๐Ÿ‘จ

Korang kena ready?? sebab aku nak spam gambar aku..hahhahahahah











sory ni bukan aku๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘†




aku rasa entry ni paling banyak gambar aku sbab entry lain semua banyak gambar orang lain jer..biasala nasib camerawomen kan๐Ÿ“ท๐Ÿ“ทreda jelaaa...๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡








#JDTFOREVER















Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan