My Batch-Royal Bee

ASSALAMULAIKUM GUYS.
So today Fadil nak ceritakan tentang batch Fadil time sekolah menengah iaitu MRSM TUMPAT..setiap batch ada gelaran masing-masing right?..and nama mestilah nak garang-garang kan baru lit๐Ÿ”ฅtapi nama batch Fadil ala-ala tadika sikit iaitu ROYAL BEE..bunyi macam budak Ribena kan tapi Fadil tak kisah pun and nama ni lah yang telah melakarkan banyak sejarah di MRSM TUMPAT..
Orang tengah merentas kitaorang sibuk bergambar๐Ÿคฃ

Seminar dekat Green Hotel 3hari 2malam..amat berpuas hati๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ  

Banyak kenangan kitaorang harungi bersama sama ada pahit atau manis...Oleh sebab ni Fadil rindu korang sangat-sangat..Habis jer satu aktiviti tu wajib bergambar..Contohnya macam seminar dekat luar maktab,sambutan Raya dan macam-macam lagi.
During celebration Hari Raya Aidilfitri

Graduation Day

End day of last paper iaitu Kimia...alhamdulillah tamat sudah๐Ÿ˜ซ

Perkhemahan Perdana 

Annual Dinner at night after last paper done

Ini Fadil nak bagitahu batch Fadil pecah rekod maktab dengan menduduki Top 10 MRSM SE-MALAYSIA dalam SPM..alhamdulillah tidak terkata kitorang masa tu..berkat cikgu yang mengajar dari pagi ke petang and malam pun,mentor-mentor yang sanggup tolong geng-geng yang lemah walaupun sibuk,doa dan solat hajat untuk kita semua setiap hari..akan ku balas jasa cikgu-cikgu suatu hari nanti.
Our batch ranking Top 10...alhamdullilah MRSM Tumpat no 9

Solat hajat time hujan..habis basah kuyup tetapi bila lagi kan๐Ÿ˜ฌ

Habis jer SPM tak menghalang kita untuk bertemu...ada jer member buat open-open house,roger-roger jer...insyallah ROYAL BEE ada...ROYAL BEE ALWAYS IN MY HEART...*geli pulak ayat cliche ni
Tamat sekolah tak bermakna kita tidak boleh berjumpa

That's all for today,
Thank You,
ASSALAMULAIKUM
#STAYSAFE

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan