rugby with my team


assalamualaikum harini aku nak cerita pasai tournament ragbi waktu aku form 5. Aku memang selalu join game ragbi ni tapi ni merupakan game last untuk team aku untuk sepanjang 5 tahun aku sekolah.

ni la team aku FALCONS

tournament ni nama dia kejohanan rugby inter-mrsm sepuluh sebelah. Setiap tahun memang ada tournament ni and setiap tahun kami join dari form 2 sampai form 5. Tournament ni antara semua mrsm seluruh malaysia and untuk tahun ni depa buat kat UPSI.

baris sebelum langkah masuk padang

memang sebelum masuk padang kami beratuq sebab nak baca bismillah sebelum langkah masuk padang. Waktu ni nak lawan apa tau tak ingat hehe..

MRSM Langkawi VS MRSM Besut

ni waktu lawan team MRSM Besut, team Aman si penyu classmate aku kat ALAM. Alhamdulillah kami menang easy ngan depa hahahaha...

waterboy

ni manager ngan cameraman khas kami bawak. Depa ni sebenaqnya main rugby gak training sekali tapi team cukup 15 orang dah so kami bawak la depa untuk manager ngan cameraman juga waterboy tapi depa ni bukan biasa-biasa function dia. 

wuish hensemnya abang ni

ni waktu line out, aku jadi jumper best oooo rasa macam ironman terbang.

last game


last game gak

ni last game kami lawan MRSM Beseri tapi alhamdulillah kami menang gung kekalahan. Waktu ni ramai yang dah injured so mungkin sebab tu kami kalah.

nasib baik ada orang tahan...

last, credit untuk mommies ngan cikgu yang ada waktu tournament ni. Macam-macam depa bawak bagi makan and ni la antara benda paling best kalau pi main ragbi memang makan sakan. tu ja untuk kali ni.... PAIN IS TEMPORARY, VICTORY IS FOREVER!












Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan