JOM MASUK GUA..(PART 2)


#EP 4

Hello guys,๐Ÿ‘‹jumpa lagi..aku nak sambung citer "gua part 2"

Hari ni adalah hari yg aku tunggu2 sangat..๐Ÿ˜ƒpagi tu aku bangun awal sbab klau ikut jadual yg dibuat aku dgn Biha kena tolong Abg Anas buat sarapan..menu sarapan kitaorang pagi tu nasi lemak dan apam๐Ÿž salut daun rambai(org panggil apam johol)#mommy beli๐Ÿ˜€..๐Ÿ‘€masa aku,biha,wani siapkan sarapan bdak lelaki kena pt pagi๐Ÿ˜‚kitaorang terselamat....hahhah.Lepas sarapan jer semua bersiap untuk masuk dalam gua,bukan setakat bersiap dengan fizikal jer tapi mental pon kena kuat jgak ya๐Ÿ˜†

Before masuk kitaorang kena isi borang dulu dan dengar taklimat dari Kak Shiha dan Mommy..sbab diorang yg akan guide kitaorang kat dalam nanti๐Ÿ˜ƒ..

ok ni Kak Shihah๐Ÿ˜Š



ok,dah tiba masa untuk kitaorang masuk dalam GUA!!!!!๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช




ok,lepas ni aku dah tak citer sangat so korang tgokla video2 ni tau..๐Ÿ˜…


GENG2 gua ni
lupa nak kenalkan๐Ÿ˜…ni Mommy..๐Ÿ˜‡

OK,asyik gambar org jer gambar aku plak..



no words can describe this moment

Aku rasa dah tiba masanya aku habiskan cerita ni..walaupon banyak lagi sebenarnya aku nak cerita..aku habiskan citer kali ni dengan gambar ni supayajadi ingatan buat aku dan semua orang๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜‡





#JDTFOREVER
#DONE









Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan