1 : RIANG RIA SI ALPHA

Assalamualaikum and hai everyone ! 
So , harini aku nak cerita sikit pasal classmates aku yang agak menceriakan hari hari aku dan menghiburkan hati aku selama dua sem ni . Oh tak lupa jugak muka muka ni lah yang aku hadap setiap hari , setiap pagi , setiap malam . Jadi , terimalah mereka yang aku sajikan ni .



Marilah kita mulakan dengan platoon leader aku.

Ameruddin a.k.a max . Semua benda yang dia buat tak pernah lah tak semangat , especially time amik baris fuh garang . Mestilah responsible person dan sangatlah down to earth .

Nadzmi a.k.a london . Dia ni mudah terhibur orangnya also who is really good in baking . He is also really good in english , maklumlah si london datang malaysia hihi ok im kidding nadzmi .

Ni namanya Adam . Orang Penang ni , geng geng pasembuq . Dia ni baik je orang dia sebenarnya , bolehlah kalau nak dijadikan member masuk air sama sama dalam kelas tu .

Aqil a.k.a twice . Orang panggil dia twice sebab dia minat group kpop twice tu (i think so). Orangnya kreatif kalau bab nak create a new innovation or idea yang takpernah wujud and digunakan lagi .

Ini Zikri a.k.a zack . Si YB Tangkak yang berjaya . Suka menyanyi , suara pun not bad (buat ada ada je) .Zack ni special setiap bulan orang celebrate birthday dia HAHAHA .

Namanya faris , abe kelate ni . Orangnya tinggi , setinggi-tinggi cita-cita dia . Diam diam ubi berisi si abe faris ni dan sangatlah biasa biasa je orangnya . 

Ini Amru atau callsign dia frost , mungkin dia ni bila diperhatikan elok je orangnya . Budak budak kanu polo ni hiikss . Diam diam ubi berisi jugak dia ni , baik pun baik jugak . 

Nama diberi Ravi . Ini orang pun suka melawak . Kita punya pemain badminton tapi haritu terkucil kot tu yang kalah . Hero hindustan paling handsome ni.

Priya namanya . Nampak kecik comel je but actually she is the sister in our class . She is really sistematic person and semua notes dia cantik. Her handwriting look so neat and easy to read.

Ini pulak Nasuha a.k.a minah haha . Ni pun geng geng pasembuq , orang penang . Helok je orangnya tapi kalau cari masalah dengan dia memang kau silap oranglah , sister muay thai ni .

Danial a.k.a bond . Pemegang takhta negeri Melaka . Dia ni suka short and simple , tak suka serabut serabut . Selalunya kalau dapat group presentation dengan dia memang paling function ah .

Iqmal a.k.a chubby . Fans of korean drama dia ni . Bijak berbahasa korea and orang paling sihat diantara orang orang yang sihat haha . Kalau bosan tukar karier jadi pemberi pickup line . 



Dan aku rasa untuk yang pertama ni , ini je lah dulu eh . Jangan risau semua ada , semua dapat jangan gaduh gaduh okay . Kita sambung dekat ep 2 pulak okay anak anak , hihi . Lots of love and have a nice day everyone ! ๐ŸŒผ

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan