Trip Johor (1)


                                         PAGI MINUM JAMU,
                                         SIANGNYA BELI KELAPA,
                                         ADUHH SENYUMANMU,
                                         BAGAIKAN GULA.

Kalini pantun aku simple je sebab aku xde idea. K harini aku nk cite kat korg pasal trip aku dan sahabat taman aku gi....... Gunung Ledang kat Tangkak, Johor.

ni time subuh before kami gerak sana


First, aku x sure gi kul bape tapi kitaorg sempat singgah sarapan kat kedai favourite taman kami which is  Kedai Mat Sabu. tapi kitaorg ada a few people je sebab yg lain ada hal then, baru tambah 3 member Alam yg lain dri kelas Bravo. Siyes time ni ramai excited sebab plan asal nk naik kete x jadi so, sume tukar naik moto.


ni sempat aku amik time kami lalu Highway Alor Gajah ke Tangkak (saja rakam buat kenangan an) belakang tu sahabat aku dh 10tahun Abeton nama dia. mne je aku pegi mesti ada dia. Tu ex5 kebanggaan dia tapi saing lagenda Tomen jela (nnti aku tunjuk vid Tomen)
Ada a few lagi tapi diorg malu nk masuk dlm gmbr

Anep,Amir,Saya


 Kitaorg mandi kat sini around 150 min camtu sebab nk jln2 Muar pulak. Air terjun dia sumpah sejuk even kami gi mandi time zuhur. Masa lepas mandi kami sgtlah lapar.... So kami pon pegi Muar pulak sebelum Maghrib menjelma.





Ni waktu nk balik tapi hujan lebat la pulak (terserempak ngan MK guys)
Sampai sini je trip kalini. Aku akan sambung time kami jalan Muar pulak Bye....




Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan