F.R.I.E.N.D. (PART 2)


#EP 7

Hello gais.✋macam yang korang tahu entri before this tentang kwn2 aku dgn perangai diorang yg๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ตso skrang aku nak sambung lagi with a few girl yg mungkin korang berminat untuk berkenalan hahahaha..


Hah gais yg cantik molek cun melecun ni nama dia Farzana Balqis,panggil Zana..klau korang tengok gambar tu mesti korang takkan percaya dengan aku kan klau aku cakap dia ni gengster kelas kan??๐Ÿ˜†dia ni la geng WWE aku,bukan setakat kat dorm sampai kelas pon boleh WWE lagi tau tapi aku akan ngaku kalah klau dalam surau dia bawak geng2 dia pakat cium aku lepas solat adoii..'Ini tidak adil!!!' dia atlet sekolah geng bukan calang2 org ni so sapa nak dia berlatih la dari sekarang takot nnti dia lari tinggalkan kau,kau tak dapat kejar hahahhaha๐Ÿ˜Žand plus dia nyanyi sedap giler..kalau nyanyi tu dah standard2 Misha Omar dah๐Ÿ˜œserius ni tak main2 memang dia pandai nyanyi..Bila ntah production nak amik dia jadi penyanyi??huuhuhuhuh..dah la dia ni suka kecam n hambarkan aku klau aku buat lawak 'kurang  bijak'..nasiblaaa...mak dia masak sedap weyhh..aku rindu nak makan chicken chop mak dia๐Ÿ˜ข
 

ok next,manjaa nur zulaikha asal Melaka,kecik2 pon padu weyh dia pon atlet jgak bukan sahaja atlet tapi Penolong Ketua Rumah BETA(hijau)tgok tu kecik2 dh comel skrang pon masih comel dan kecik hehehheeh dia ni pandai tau tapi humble jer orangnya bak kata orang diam2 ubi berisi..bagi aku dia ni pendiam skit tapi bila mula citer hilang dah semua tu so conclusionnya dia ni still kategori minah2 potpet la..๐Ÿ˜†
 

Sampai jugak kat minah ni..minah acah fairy ni nafahat faiqa..comelkan dia dulu hahahah skrang dah tak comel dah sebab dh cantik kan?..๐Ÿ˜„dulu aku pernah satu table dgn dia ni time form3 pergh mulut dia tak yah citer ahh memang mcm nenek2 dia punya bebel and perangai dia ni suka gelakkan aku tido and obses dengan kipas baby yg aku bawak gi kelas slalu..manja terlebih pon ye jgak ni..pening kepala..๐Ÿ˜ต
okay yang ni plak nama dia Farisha aka Ecot..klau korang baca kwn2 aku yg b4 this aku ckp diorang kuat bebel kan tapi yang ni bebel dia juara antara nenek-nenek yg juara dlm bergosip,hehhehe ok gambar tu jer korang dh boleh teka perangai dia kan?? ni la dormmate aku yg slalu bergosip lagi2 lepas balik bermalam ade jer cerita dia ..masalahnya cerita dia tak habis2 weyh boleh bawak ke esok lagi klau ada Zahida aka Mak cik Joyah kampung tu fuhhh memang kena marah la dgn aku sebab mengilai malam2 buta kan??,...dia ni pandai giler arhh lepas ni nak sambung study dah kat 'seberang laut' omputih kata hahahha pemurah pon pemurah slalu aku mintak makanan kat dia mesti dia bagi..walaupon aku rasa dia tak nak bagi๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚hujung minggu lagi best mesti mak  dia bawak mknn lebih utk kitaorang yang kebulur ni hah..tak leh nak buat ape memang hakikat orang duduk asrama ni slalu kelaparan..
                                                        
klau yg atas tu nama femes dia Ecot ni pon tak nak kalah ade jgak ya..nama dia norhana tapi panggil Nana..klau korang nak thu Nana ni barang dia semua ade sign yg menunjukkan tu barang dia..semua barang dia ade tulis 'CTN' memang perangai dia ni,semua benda dia nak tulis nama aku pon tak thu..๐Ÿ˜‚tapi satu benda jer tak boleh detect tu barang dia ke tak iaitu 'hanger' sbab dia suka rembat dari ampaian asrama hahahahha๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜’klau kat dorm dia ni memang bising giler laa,mulut dia memang tak bole nak behenti dah mcm machine gun.๐Ÿ”ซ๐Ÿ”ซsemua orang suka lepak kat dia punya katil sebab nak dgr dia punya citer..cenggini citer dia๐Ÿ‘dia ni PRS berjaya ni sbab berjaya menghabiskan duit aku setiap hari sampai pokai dibuatnya๐Ÿ˜biasala makanan dgn aku mana bole berpisah๐Ÿ˜‚..budak ni pandai tau..jangan main2..tapi dia ni clumsy giler..so sapa yang suka pompuan yg clumsy2 tu bole pm dia ya๐Ÿ’˜
'TEOD'(kiri)
okay,yg cantik tu Fathiah..panggil 'Teod' tapi nak sebut tu kena ada 'kolkolah' skit hahaha dia ni pelik skit tapi pelik dia bagi kebaikan tau..nak tahu apa?? ok dia tak suka tengok kuku orang panjang so,dia dgn relanya akan ckp "syifa' sini aku potongkan kuku kau" hahahaa bagus kan budak ni..calon isteri terbaik ni..pandai pon ya jgak ,antara bdak2 pandai dlm kelas aku tau..mana tak pandai terlebih, dia duduk depan sekali dlm kelas klau boleh nak duduk depan muka cikgu tu hah๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€..tapi satu jer masalah nya aku geram dgn dia sbab dia duduk depan tido, cikgu tak nampak yg cikgu nmpak ni hah org yg jauh cikgu nmpk๐Ÿ˜ก..reda jela..kenangan tu..dia suka ajar orang tau..hah dan dia ni peramah orangnya dengan semua orang dia potpet2 macam dh lama kenal..๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡
okay gais ni namanya Cg.Chiki Bam Bam hahhhaha๐Ÿ˜œjgn marah ye Eryna..tu nama dia masa orientasi kau, coomel tak comel???klau korang nak belajar pantun ke,sajak ke ,boleh la mintak tolong dgn dia ni ofcos ada jer idea2 dia yg boek akan dia bagi sebab dia ni bdak2 sastera..klau karangan tu tak boleh nak kata ape memang aku rase 'pandai' giler sbab tak faham dan tak mampu nak baca sebab panjang giler..apetah lagi homework bahasa melayu tu bole la 'after' dia ni..heheheh๐Ÿ˜…setiap weekend mesti mak dia datang dan bawak makanan yg banyak dan mencukipi untuk dormmate dia yang always lapar ni..๐Ÿ˜Œ
okay,ni pon geng2 Eryna ye gais..nama diberi Yang Rasyidah Hanis..paling aku ingat pasal dia ni ehem2 "ANDAI PATAH SAYAP RAJAWALI, BERTONGKAT JUA SAYA KEMARI BUKAN UNTUK,,........"hahahaha dia pon bdak sastera ya bukan kaleng2 ni slalu pergi HKSBP pidato la,pantun la,yang jadi mangsa2 dia kena dengar dia pidato ofcos la deskmate dia ni hah sampai aku rasa dengan kitaorang sekali boleh ikut dia pergi pertandingan sebab dah boleh hafal dah..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚dia ni banyak cakap dan klau buat presentation fuhh memang slalu kena marah sbab ckp laju sgt biasala dah biasa bercakap kan๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜€klau aku down ke mesti dia la yg bagi nasihat dh mcm mak2 dah ..habit dia ni klau jalan dgn orang mesti kena pegang tgn and ofcos bila jln dgn aku dia slalu kena marah..hahaha paham2 la ya๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜œhah lagi satu nenek dia comel weyh sbab setiap kali datang asrama mesti nenek dia makan aiskrim malaysia yg bdak koop jual hahahha..maap la sy dah tak ada nenek, kena tumpang kasih sayang nenek org lain๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜†
 

Yang ala2 kpop ni Hasya tapi org panggil dia kucing๐Ÿฑ๐Ÿฑlawa kan kawan2 aku??dia ni pandai menari tau..klau kau suruh dia dance lagu kpop semua dia boleh, set2 'Lisa' ni..aku makin rapat dgn dia ni pon sebab time form 5 dia duduk sebelah aku tapi meja lain2 hah mcm mana tu ??memang dia kena kacau la dengan aku hari2 hahahahah and dia la yang beria suroh aku bukak lagu raya masa prep nasib baik masa tu aku sempat simpan radio aku kalau tak memang innalillah la jawabnya๐Ÿ˜ถ๐Ÿ˜ถ
perangai dia mcm bdak2 skit tak matang ahahhahah skrang dh cantik dah dulu serabai2 jer kat kelas ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚klau hujung minggu mesti dia bertapa dalam bilik iron sebab menari dgn geng2 Lisa dia tu..tapi bagus jgak skurang-kurangnya orang yang dlm bilik iron tu tak de la bosan sangat iron baju yg belambak tu.


So,sampai sini je rasenya aku nak citer lain kali aku sambung lagi okay??yang lain tu bukan aku tak nak citer tapi dok sempat tapi still aku akan ingat sampai bila2 sebab korang semua kawan2 aku dunia akhirat Insyaallah..๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜ŠNanti ade rezeki kita jumpa tau B.O.S..๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐Ÿ’˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜

 
okay,skrang ni aku rasa nak mkn jer diorang ni sbab last minute bg gmbr kat aku..๐Ÿ˜ซnasib la syg member..ni aku kenalkan Putri Aida Natasya..budak pandai ni skrang sambung study dekat UTP,tapi skrang dia tgh menepu dekat sana sebab tak lepas before MRO tu hahahha padan muka๐Ÿ˜†bdak ni nmpk jer tinggi acah jer tu klau amik gmbr dgn aku boleh dikatakan dia tu amik gambar dgn kakak la,๐Ÿ˜™dia ni masa kecik tertelan mic klau jerit satu aspuri tahu tu suara dia..tak pon nnti kitaorang tiba2 dengar org meroyan dia la tu hahahahha kadang meroyan sbab tak jumpa baju nak pergi prep...ayo..bukan kat aspuri jer dengar sampai kat kelas pon masih lagi suara dia walaupon kelas lain2 korang boleh dengar suara dia macam dia tu kat sebelah kau..๐Ÿ˜ต
Yang ni pengakap sejati ni..semua jamboree dia pergi ,nama Siti Anis Syafiqah,orangnya mudah gelabah skit klau ada masalah dia punya risau fuhhh๐Ÿ˜ฑtapi klau buat kerja memang dia tip top tak boleh silap skit  nnti dtg la dia punya gelabah tu..aku ingat lagi dia ni join pengakap raja, masa tu aku tolong skit2 utk projek buat meja klau tak silap tapi projek tu blom siap lagi dia punya takot sampai bole nangis ayo,,dalam hati ada funfair woo..hahahahhah and waktu last year hampir setiap minggu mak dia datang maklumla anak manja la dikatakan hehehehe jgn marah aaaa..tapi sapa2 yg mak dia dtg ni sebenarnya bagus tau sebab dpt mengisi perut anak orang lain yang kelaparan ni hah..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
 

Next,ni Dayah,handballers kiteww..klau korag tengok dia main perghh hilang dah semua,hilang ayu hahahah sbab dia main bersungguh giler klau petang2 tu dari aspuri bole dengar suara dia jerit masa main handball tu..plus geng klau nak thu dia ni suka Hitory  youallsss..gempak tak gempak??  yang amazingnya tu bila kelas sejarah,satu kelas tido dia bole tak tido..๐Ÿ˜’aku pon tak thu mcm mana dia mampu lawan setan2 ngantok tu hahahha plus dia paling suka buat kerja sejarah ayo....poning kepalo eden..
yah..this minah salleh is Sofea the first n last ,not second or third bcause she's the one and only sofea in our batch,uuu minah ni awal2 lagi dah dpt 'Master' gais..nak tahu dapat mana?? yeah ofcos la master dari sekolah aku..๐Ÿ˜†dia ni pegang jawatan master kat sekola aku dulu..dapat bilik special tau bukan main2 ..bukan setakat jawatan tinggi nun disana tapi juga pandai ya.bdak ni paling pantang klau kalah dgn a few guys ni ,bole meroyan hehehehe tapi bagus kan??ada rasa nak berlumba dlm belajar ni..bagus2๐Ÿ‘๐Ÿ‘ni pon habit dia suka menjerit jgak ni aku pon tak tahu la kawan2 aku ni semua suka mengilai hahahahha dah macam cik ......
Okey yang ni last for today ✌..nama dia Alya...ni la kembar aku lain mak, lain bapak, tapi kembar tak jadi๐Ÿ˜œ sbab dia lahir sepatutnya saing aku tapi masa dlm perut dia suruh aku kluar dulu tu yang aku lahir 30 dia lahir 31 tu..degil sangat hahhhahaha okey dia ni pon pengakap jugak sama mcm aku,nana,anis...dia ni set2 Sob dgn Nurin jgak ni cg2 english aku..hehehhe maklumla anak jawa ni payah skit klau nak speaking2 ni kena ada cikgunya hahahaha and  plus dia ni pandai lukis yuollsss...dia suka doodles and flower2 giteww..klau aku mintak dia lukiskan kat buku aku pon dia always on jer..member kot berani dia tak nak lukiskan hahhahha๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜Ž

SO,done for today ...ayoooo..aku rasa nilah entry aku paling panjang wooo,,berjaya..mission accomplished๐Ÿ˜Ž






#JDTFOREVER
#DONE










Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan