Jom Masuk GUA...(Part 1)


#EP 3

Assalamualaikum gais..aku rasa dah lama aku tak buat blog ni..so,hari ni aku nak sambung cerita..๐Ÿ˜ŽYang macam korang dah baca blog aku before this tentang pulau so hari ni aku nak cerita tentang....Gua Batu Maloi plak..

Kat sini banyak benda baru yang aku dah belajar dan bagi aku pengalaman baru,aku tak tahu nak cakap macam mana sebab semua benda tu tak akan dapat diucap dengan kata2 tapi sgt bermakana buat aku..

Ok,aku dah nak mula citer ni,baca lekk lok tau๐Ÿ˜‰aku pergi sana 2 hari satu malam,so before pergi mana2 kita mesti la baca doa dulu..๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡



Bila sampai sana jer,kitaorang terus bahagi2kan kerja..ada yang tolong Abg Anas masak,ada yang cari kayu api utk buat campfire,ade yg pasang khemah,disebabkan kitaorang 3 orang jer perempuan junior yg ikut jadi khemah tu kitaorag yg punya..hahahah๐Ÿ˜‚

Ok,kita sambung dah siap pasang khemah kitaorang bertiga tolong Abg Anas masak,sebenarnya bukan tiga orang, ramai jer yang tolong termasukla bdak lelaki..hahaha..menu yg kitaorang makan bukan kaleng2 tau geng..malam tu kitaorang makan ayam bakar,mi kari,sosej bakar,apa lagi ekk??๐Ÿ˜…aku tak ingat la yg penting mknn semua memang terbaikk๐Ÿ‘yg lain ade yang cari kayu utk buat campfire..





Lepas masak kitaorang kena buat persembahan untuk  semua orang...ayooo klau camping benda ni la paling aku tak suka๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜hah but before that kitaorang hidupkan campfire..๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ

Sebenarnya campfire tu besar giler..tapi disebabkan aku amik gambar dari jauh jer maybe nampak kecil skit..habis persembahan dalam pukul 2๐Ÿ˜ต abis jer.. aku,Bihah,Wani terus gi mandi sebab satu hari dah kitaorang tak mandi๐Ÿ‘ฝ๐Ÿ‘ฝhahahah..#jgnkecam then,ape lagi tido la๐Ÿ’ค๐Ÿ˜ด

aku rasa citer aku panjang la so aku nak berhenti kat sini dulu..ok?

nantikan PART 2 punya sebab part 2 lagi best n interesting..tak caya kena la tgok๐Ÿ˜œ




#JDTFOREVER
#SAMBUNGPART2

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan