CINEMA LUKUT! Negeri Sembilan

Aku faham bukan semua tempat di Malaysia ni ada cinema seperti Kelantan. Aku ade member Kelantan dan aku betul – betul terkejut bila mereka cerita yang tiada wayang di Kelantan. Sebab tu budak – budak Kelantan tahu macam mana nak songlap movie dari internet kan?

Ramai orang tak tahu dekat Port Dickson ada cinema. Orang yang duduk PD pun tak tahu ada cinema dekat PD. Haa tak tahu kan? Tak tahu kan? Hahahaha

WELCOME

“CineBox” untuk lebih spesifik. Cinebox ni bukan macam cinema dekat shopping mall tu. CineBox ni kecik je dan movie yang ditawarkan bukan yang latest punya. Banyak juga pilihan movie yang ditawarkan sehingga 100 senarai movie yang ada.

Nak menu apa eh?

Kami sedang memilih movie yang ingin ditonton dan memilih menu yang ada. Begitu banyak menu yang disediakan sepert spaghetti, pizza homemade, chicken chop, fried fries dan macam – macam lagi. Banyak juga air yang ditawarkan.

Owh macam ni keadaan dalam dia

Masing - masing memiih tempat untuk duduk

Suasana dalam panggung sangat memuaskan. Kedudukannya sangat luas tidak sesak seperti cinema di shopping mall. Anda boleh duduk sesuka hati anda dan anda bebas duduk di mana - mana sahaja tidak terhad kepada satu kerusi seperti panggung wayang di shopping mall itu. Screennya juga begitu luas dan sounding systemnya sangat baik.

Semua selesakan diri dan posing macam mana nk duduk

Sungguh selesa!

Anda boleh mendapat pengalaman yang sangat unik bila datang ke Lukut, PD bila mencari cinema. Bayarannya juga sangat berpatutan dan bilik yang sangat selesa dengan penyaman udara dan terdapat tandas yang begitu bersih dan selesa.
.
.
.
.
Follow yer account saya untuk mengikuti perkembangan terkini. Stay Tune!
Instagram
Twitter

Comment di bawah jika ada sebarang pertanyaan.

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan