Blood brothers with a different mother

Bang bang bang!!!!!
What is on the news today....so haritu aku dah buat puisi...apa macam,mantap x mantap?mantappp cakeppp...kalau korang recall balik rangkap kedua puisi tu...aku becakap tentang orang yang aku kenali...so kalini aku nak cerita pasal sahabat2 aku apa org kata tuh"blood bros from a different mother"...aaaaa!!!!!mcm tu la citer dia...mcm mana nak start eh...okay laa mcm ni laaa...
So,this is them....ni last kita org gather full strength,lepas ni memang laa pernah gather tapi x strength x cukup...kenapa aku cakap diotang nih brothers...bnyk pengalaman hidup aku tercipta dengan diorang...ada time susah senang aku...tu ah th nye tu...apa yang aku buat bila dgn diorang make me feel so close with them...apa2 pon sama2 laaa...they know who am i...that is why they are important to me....bnyk kenangan tercipta dgn diorang nih
Ini short vacay yang kita ornag buat kat waterpark
Ini jaws,org pertama aku kenal and rapat....pertemuan pertama mencari sigup#ytjt


Ini jehar,"jom gerak"...hahahaha,kerja gila bhai tapi dengan dia nih tak pernah tak on...

Yang tengah tu kembang yang hujung tu mpit,dua ekor ni x pernah x gaduh...aduuu,tapi memang sesuai laaa sbb pasal moto jgn sembang aaa ngan diorang.

Yang sebelah kanan tu riki dan sebelah kiri tu kojak,sekarang ni aku dns26 alpha,dulu pon aku alpha gak tapi alpha rayau,hahaha..riki tu member kena lempang aku...
Ini komeng,zoro ngan long....x pernah mengecewakan...produce sesuatu jarang ah tak perform...hahahahaha

 Woiiii,aku rindu korang semua...aku harap satu hari nanti kita akan bersua kembali...semoga berjaya di luar sana...aku sayang korang dooo...


 Sooo,that's my story with my blood brothers that comes from different mother..komeng,kembang,matpit,riki,mojo,jehar,long,jaws,zoro,kojak,wifi,pine,fius,hash,piter,lekir,vuppy......we are "BROTHERS"...macam tu laaa citer dia...tanpa diorang aku x dapat berdiri atas kaki aku sendiri mcm mne aku skang...masing2 ada cerita masing2...we need to know the story first before we make the conclusion of the story,who?why?and how ckme they become like that?....heheheheh...okay itu sahaja untuk episod aku kali ni...
#staysafe
#jangan nakal2
#loveyouuuu




Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan