LAPTOP GAMING!! Low Yart, Kuala Lumpur

Yahoooo! Beli laptop

Aku seorang yang sangat sukakan gadget. Aku boleh digelarkan sebagai advance user unntuk IT. Aku menceburi bidang IT semenjak aku berumur 6 tahun pengaruh daripada pak cik aku sendiri. Aku mula bermain computer semenjak umur 6 tahun. Pada waktu itu, tujuan aku main computer hanyalah untuk bermain game dan mendengar lagu. Hari ke hari, aku belajar menggunakan computer dan semakin banyak kemahiran yang aku belajar

Bestnye datang tempat ni

Low Yart adalah tempat yang sangat baik untuk membeli gadget seperti laptop. Banyak sangat pilihan yang diberikan. Membuatkan aku lebih terperinci untuk membeli laptop.

Beratur dekat mesin ATM

Sebernanya bapa aku sudah menyediakan duit untuk membeli laptop. Tapi korang mesti tertanya, kenapa nak ambil lagi duit dekat bank kalua dah sediakan duit? Kerana laptop yang aku ingin beli lebih daripada jangkaan bapa aku. Terus bapa aku bawa aku ke mesin ATM untuk cucuk duit.

Promotion day

Aku sangat bertuah kerana aku datang untuk membeli laptop pada minggu promotion. Sebernanya aku tidak merancang untuk membeli laptop pada hari yang tersebut. Tetapi rezeki tak pernah salah alamat, aku datang pada hari yang tepat.

Lama lagi ke laptop nak sampai? Tak sabar dah ni

Aku tengah tunggu staff untuk ambilkan laptop aku. Sambil – sambil tu, aku mengambil gambar dengan rambut aku yang panjang sebab lagi 5 hari aku akan lapor ke ALAM dan bersedia untuk botak.

Aku dengan Blackpink

Ambil kesempatan gambar dengan retis (artis). Korang dapat ke peluang gambar dengan Blackpink?

Rupa dalaman laptop aku

Sebernanya aku upgrade sedikit laptop yang aku beli ni. Jadi laptop aku di buka dan di ubah suai sedikit. Boleh Nampak komponen – komponen dalaman laptop aku.

Hampir RM 4000 untuk laptop sahaja tidak termasuk accessories


Kesimpulannya, laptop sedap sama dengan harga yang sedap. Nasihat aku, bila dah dapat barang yang canggih mahal tu, gunakan sebaik mungkin dan jaga baik – baik. Untuk pengetahuan korang, laptop yang aku beli adalah ASUS TUF Gaming FX-505DD
.
.
.
.
Follow yer account saya untuk mengikuti perkembangan terkini. Stay Tune!
Instagram
Twitter

Comment di bawah jika ada sebarang pertanyaan.

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan