HIDUP SEKETUL ZACK (EPISODE 1)

HIDUP SEKETUL ZACK : CHULET




Wassup guys,
So today dalam series ni aku akan ceritakan tentang Chulet. Hah apa Chulet ni? Ni sebenarnya nama troopers aku waktu sekolah menengah dulu hahaha. Diorang ni boleh dikatakan family kedua akulah, serious talk kalau takde diorang ni konfem zaman sekolah menengah aku tak jadi gemilang, terbilang, cemerlang macam ni.

Ceria bersama abang-abang Chulet


Dari zaman sekolah dah botak

Betullah cikgu aku pernah kata, dalam semua tahap persekolahan, dari sekolah rendah, sekolah menengah, mahupun IPT, kawan sekolah menengahlah yang cenderung untuk menjadi sahabat kita sampai mati.

Kalau rehat jangan ceritalah, surau dah jadi markas kita hahaha. Kalau nak buat amal ibadah takpe, ni kau pergi lepak, yang paling best merentas desa jalan sebaris ramai-ramai kacau junior tengah lari kah kah kah!
Sambutan majlis hari raya Chulet

Feeling dia takkan sama, sebab waktu nilah yang dapat nampak dengan mata kepala kitorang sendiri proses perubahan member-member Chulet ni, dari budak hingusan yang bila hingus keluar lepastu dia jilat balik, sampailah masing-masing jadi manusia dan berkerjaya.

Mandi gunung guys!

Waktu sekolah menengah nilah aku dapat discover dunia, dengan siapa? Hah dengan diorang nilah, even kadang-kadang ada je berselisih faham, tapi kitorang mampu overcome dengan jayanya hohoho. Banyak benda 'first time' aku buat dengan diorang. Bak kata pepatah 'ijazah terbaik adalah ijazah dari jalanan'.

Jarang tak segaklah Chulet

Apa yang membuatkan aku bangga dengan diorang ni, even nakal mana pun kita still ada batas. Alhamdulillah kitorang memang pegang kata-kata ni sampai sekarang. Walaupun masing-masing dah bawa haluan diorang sendiri, tapi kitorang still keep in touch.

Sorry gang, gambar lama banyak hilang sebab dekat phone lama. Walau apa pun, perangai bodoh korang aku simpan sampai sekarang, tak pernah mengecewakanlah korang ni. Serious dowh, kalau nak cerita perangai kita sampai esok pun tak habis. Apa-apa hal aku doakan korang berjaya dalam hidup. Last-last 'CHULET ASSEMBLE!'.



BERSAMBUNG

Comments

  1. hahahaha macam puki. tapi gua respect lah lu bro. semoga ukhwah kita sampai bila bila bratha

    ReplyDelete
  2. Ep 2 kat amna niee..aku dh supporr nie zikk

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan