-aku-


#Episod 1


 Hello bro..hari ni first time aku  buat blog ..aisshhh aku tak tahu nak buat apa tapi harapnya korang nak la baca & tengok aku punya blog ni.hahahhaha..



CER TEKA UMUR AKU..

Siapa jwb btol aku blanja makan..hahahhaha.. Bole pm tepi...



 AISKRIM..HEHEHE..


PISSS..✌️✌️✌️

Dulu aku slalu tanya mak aku 'mak orang tak ada gambar waktu kecik ke?' then, mak aku jawab 'ade kot tapi mak tak ingat la kat mana..hehehehe..' hmmm...ok..then, minggu lepas kakak aku whatsapp aku gmbr ni..😍






FAMILY AKU


APA AKU BUAT TU??


COMEL KAN MAK AKU??
Masa tu mak aku sihat lagi dan masih boleh jalan sendiri..aku gembira tgok gmbr ni .. tapi sekarang mak aku dah tak berapa sihat ..so sesiapa yang baca blog ni doakan mak aku sihat macam dulu tau..tau..tau..😇😇terima kasih..

DIA HERO AKU
Terima kasih atas segala pengorbanan bapak yang selama ni bersusah payah membesarkan aku yang 'baik'  nii...ehheheh

Jadi,ini adalah serba sedikit tentang diri aku yang mungkin tak sesempurna orang lain tapi cukup sempurna untuk diri aku..

#JDTFOREVER




Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan