One of the most precious moment in my lifetime😥

Bang bang bang!!!!!
We meet again geng in the next episode,harini aku nak citer sikit pasal pengalaman aku dalam taekwondo,pengalaman yang indah gak ahhh,kadang2 yang indah tu tak semestinya manis all the time ada pahit,ada masam dan ada yang masin.....aaaaa!!!ni yang aku nak citer ni.Aku start taekwondo waktu aku darjah 4....senang citer,life aku waktu tu sekolah taekwondo sekolah taekwondo..aaaa..macam tu la citer dia...bnyk gak ahhh aku belajar dari taekwondo nih,aku belajar not to give up,team spirit(brotherhood) dan satu benda yang paling penting skali kita boleh buat yang terbaik bila kita buat sesuatu yang kita minat...bnyk benda lagi aku belajar...okay ni ada la gambar sikit menceritakan pengalaman aku....
Ni gambar tengah menunggu nak merembat orang
Team Borneo Cup International Taekwondo Championship 2013
Team Borneo Cup International Taekwondo Championship 2015(last game aku😥)
Ni vid training aku...tapi ni yang baru2 ni laaa..
Okay setakat tu sahaja kot aku nak citer pasal pengalaman aku nih...kesimpulannya taekwondo is fun laaa,mak ayah yang tak tau nak masukan anak2 untuk isi masa lapang boleh laaa hantar anak2 tu masuk taekwondo...barulaaa mantap cakep gitu...aaaa....bye2...jumpa lagi di episode seterusnya.

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan