X VIVACIOUS

X Vivacious, hadirmu dalam hidupku bagai pelangi yang mewarnai setiap duka dan lara dalam hidupku. tanpamu siapalah aku sekarang. segala rintangan cobaan ku tempuhi bersamamu. setiap tohmahan yang diterima kita tepis bersama. dikala aku jatuh engkau hadir untukku bangkit bersama. 

dah cukup takyah drama sangat.. x vivacious ni sebenaqnya nama batch aku waktu aku sekolah dulu. lima tahun hidup aku kat sekolah sentiasa dengan depa. depa ni macam pelengkap hidup kat sekolah dulu. setiap hari mesti tak bosan dengan adanya depa. depa ni macam second family aku. buat sapa dalam batch aku yang baca ni terima kasih kerana muncul dalam hidup aku. aku takkan lupa hampa semua sebab hampa la yang ada dalam susah senang hidup aku dulu. buat yang x kenal batch aku ni sila kenalkan ni lah batch aku.



so ini lah batch aku, setiap sorang dari depa ni semua pegang role masing2 untuk membahagiakan hari2 aku di sepanjang 5 tahun hidup aku. macam2 sejarah yang kami lakarkan bersama untuk kami abdikan dalam hidup kami masing2. nak lagi gambaq? ok ni waktu annual dinner lak tapi ni perbezaan form 3 ngan lepas SPM.

ni waktu form 3

ni waktu form 5

hmmm rindu nak jumpa semua lagi ke tu wahai ahli batch? buat la lagi annual dinner ni boleh la kita jumpa semua... takat ni ja kut blog ni, ok bye!


 

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan