OMG SNOWW!! ICT, Selangor

So happy get this opportunity

Siapa pernah rasa salji? Saya sendiri tidak pernah rasa salji. Masih belum ada rezeki. Untuk latihan ke musin salji, mari kita berjunjung ke ICT. Suasana di sini sangat - sangat sejuk. Sebernanya saya memakai 4 lapis pakaian yang tebal kerana saya seorang yang tidak tahan sejuk.

Let's explore with me

Ada satu terowong salji yang boleh anda lalu menerusinya. Anda dapat bayangkan tidak anda berada dalam ice macam mana? Sudahlah keadaan sekeliling sangat sejuk tambah lagi berada di tengah – tengah ice.

Give mediocrity a try

Adik saya menyahut cabaran untuk duduk di atas kerusi ice itu. Tengok muka dia, sungguh relax. Boleh bayang tak betapa sejuknya kerusi itu?

Its hurt man

Salji boleh jadi indah tetapi kadang kala salji boleh menyakitkan anda seperti saya disakiti oleh salji. Sebernanya glove tidak diberikan, jadi tangan terdedah kepada suasana salji. Bilamana tangan anda pegang salji, tangan anda terasa sangat – sangat sejuk. Telinga anda juga boleh sakit kerana sejuk. Seperti tidak masuk akal bukan? Tetapi memang benar telinga juga boleh sakit dan bila anda pegang sesuatu yang sangat sejuk, anda akan rasa sakit daripada sejuk.

Do you want to build a snowman?

Muah!

Dalam kesakitan juga ada keindahannya.

Hye T-Rex!

Sebelah saya ada seekor haiwan yang sudah pupus. Saya sempat bergambar dengan dia sebelum dia pupus disebabkan cair. Nama dia T-Rex.

Frozen heart


Setelah puas bermain salji, kami pulang dengan hati yang sangat sembira. Akibat terlalu lama bermain dengan salji, kepala saya dipenuhi dengan salji. Saya kesejukan dan rasa beku.
.
.
.
.
Follow yer account saya untuk mengikuti perkembangan terkini. Stay Tune!
Instagram
Twitter

Comment di bawah jika ada sebarang pertanyaan.

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan