Xpdc Laser Pulau Perjudi..


#Episod 2

      Assalammualaikum guys, ok hari ni aku  nak sambung lagi cerita aku kat blog ni..Kali ni aku nak cerita tentang xpdc laser aku ke Pulau Perjudi tahun lepas slama 1 hari 1 malam.

Perjalanan pergi sana aku dengan Madi naik kereta. Walaupon dengar naik kereta tu mudah tapi hakikatnya kitaorang jer tahu..Ya Allah...Kitaorang kena penuhkan 4 tong air tu dan bawa pergi pulau sebab kat sana totally tak de air.Masa tu baru rasa air lebih berharga dari emas..Klau tak caya bole try.😂tak boleh cerita banyak2 sbab banyak lagi nak citer ni😜

Ni laser yang kitaorang naik

Before pergi kitaorang kena prepare dulu laser yang nak digunakan..3 laser yang kitaorang guna untuk pergi sana.ok nak ckp banyak pon boring kan??So korang tgok la vieo ni..⬇


K aku sambung..macam2 aktiviti aku buat kat sana dengan diorang,cari barang la,masak la..Yang paling best malam tu lepas MOD(man on duty) aku ngan Madi tidur kat tepi pantai tanpa ada ape2 alas pon..best giler, sejuk sampai ke tulang weyhh kalah aircond kat rumah..dalam pukul 4 pagi kitaorang terbangun sebab air pasang.😅
Pagi tu aku dengan Madi mandi laut..Jangan jeles guys..😏#mandisbabxmandidarismalam ⇩


Tengahari kitaorang siap2 untuk balik..Perjalanan balik aku naik laser pada mulanya then aku naik boat sebab giliran madi pula bawa laser tu..kitaorang naik laser tu dengan sorang senior,klau naik sorang memang x gerak la jawabnya kan?
Tak lupa tandas paling mewah kat sana..heheheh

Yang comel tu senior Wani yang sebelah tu JJ

Abaikan muka buruk tu..
Ok skrang aku nak tunjuk video aku naik laser..😎😎Bukan kaleng2 tau..

  

Senior control vs aku control

Klau korang nak tahu naik laser best tau sebab boleh release tension...Tambah pulak scene tengah2 laut tu cantik giler..siyes tak tipu.😃

OKlah tu je kot cerita kali ni dah panjang sangat ni..nnti boring pulak..😅


#JDTFOREVER


































Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan