Pernah rasa fluffy japanese pancakes ??


   Haritu aku tengah lepak dalam cabin, santai santai sambil scrolling Twitter aku. Tengah scroll scroll tiba tiba  ternampak satu tweet ni, yang aku ingat Bujibu champel yang post kot. Kenal tak bujibu champel ? Yang kucing gemok comel tu la. Okay lepas tu dia tweet pasal satu makanan ni. Aku tak tahu kenapa aku tngk makanan tu aku rasa macam sedap gila walaupun tk pernah rasa, tergugat iman aku :( Aku pun baca la komen pasal tweet tu, semua komen cakap sedap lepastu ada yang komen bagithu kedai mana ada jual fluffy pancakes ni. Masatu boleh dikatakan tengah kecoh lah pasal fluffy pancakes ni. 


Ini la japanese fluffy pancakes tu


   Selepas itu, aku terus membaca komen untuk mengetahui lebih lanjut pasal fluffy japanese pancakes ni. Bila baca komen tu kebanyakan semua kedai yang ada jual pancakes ni semua di KL :( Saya duduk Melaka so agak susah la nak mencari tu, tapi aku tak give up aku just keep scrolling dan cari. Cari punya cari akhirnya jumpa juga kedai di Melaka yang jula fluffy japanese pancakes. Aku tak cakap banyak, aku save nama kedai tu dan berazam akan pergi ke kedai tersebut bila dapat overnight. 

   Overnight pun tiba, dengan tidak sabarnya nak merasa pancakes tersebut, dengan dah berapa lama craving pancakes tersebut, aku tk cakap banyak tak buang masa. Aku ajak girlfriend aku pergi kedai tersebut. Bagi orang melaka nak tahu kedai tu tak ? 

So this is old mark cafe where you can get the fluffy japanese pancakes 
It is located at Taman Kota Syahbandar
Open from Monday to Sunday 
11am to 7pm
This is the old mark instagram account where you can scroll for the menu or beautiful pictures of food that they serve


Macam macam ada menu dia. Harga pun berpatutan. So kalau korang nak bawa family ke girlfriend nak dating ke memang sesuai la. 

Fluffy japanese pancakes dia ada banyak perisa, korang boleh pilih nak perisa apa 
Tu menu dia , so thank to me okay

Harini topic pasal tu je, so mana yang tengah craving tu bolelah pergi ke cafe tersebut
So you guys will thanks to me later okayy.












Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan