Tentang malam.


malam..









Malam..
kini aku benci malam,
isi-isi malam yang selalu terluang bersama kamu,
kini tiada lagi. 


Malam..
semuanya tentang kamu,
semuanya tentang kita,
aku benci malam,
malam seolah-olah menanti aku,
menanti untuk menjadi saksi,
betapa lemahnya aku,
hanya kerana kamu.


walau bulan sentiasa bercahaya,
namun bulan tetap ada fasa, sama macam kita :)











Malam..
semua malam yang lalu,
sering aku ingati,
sering aku rindui,
rindu..
teramat aku rindu akan kenangan itu,
namun aku tahu,
tidak bagi kamu.


malam tak pernah sunyi?
tak pernah, sebab malam kan ada bulan dan bintang:)











Malam..
menjadi saksi cinta kamu dan aku,
menjadi saksi cinta yang satu,
setiap malam masih aku berdoa,
berharap,
agar suatu hari nanti kamu kembali,
kepada aku.



Malam..
teruslah menjadi saksi dan teman akrabku,
kerana kamu lebih mengerti dan memahami,
semua yang tersirat di dalam hati ini,
walau aku benci malam,
aku tetap sayang,
kamu,j.♥️


dulu kini dan selamanya, bulan sentiasa menjadi saksi..














love,nasuha ♥️

Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Seperti mana bulan, bintang juga seringkali menjadi saksi di malam hari.... Malam takkan gelap jikalau kita percaya ada bintang yg menemani... Dan bintangku adalah kau

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan