JUMBO 10's

Assalamulaikum pembuka kata,
izinkan hamba berbicara,
inilah 'posting' saya yg pertama,
harap sume dpt menerima. (:



Hai guys, disebabkan ini first post aku, aku nk share kat korg yg aku dh start main rugby balik since aku dh x main waktu tahun 2015. Korg tau x sebab apa? Sebab first sizing aku kurg, Second aku punya sunburn tu mmg xleh buat bincang pastu ada sakit2 sikit and mak aku dh x bagi main lagi dh ):


                                            ni roomate aku (adam , amir)

Ini antara gambau-gambau yg aku sempat amik waktu team kami (Ansara Arau 1) lwn team Ansara Arau2. Tgklah mne yg berkenan nnti bole pm tepi eh... hahahahhaha.


                                       gmbr plg lawa (bondsem, chotness)


Game start around pukul 8:30 am, and habis around pukul 7:15 pm. Tournament kalini sehari je sebab kami main 7 game sehari sebab x cukup masa kot. Haaa lupa lak nk bagitau game ni kat MRSM Alor Gajah au tarikh pulak 8 March 2020.

star last game(hash plg kiri)

Yg paling kanan tu member rapat aku time sek men dulu. Dia tu padu beb, btw nama dia hakiem. Dia skang study kat Utem, so bukan budk alam la. Waktu habis game ni kitaorg sumpah penat sebab kene balik akademi before pukul 9 mlm. Time last game tu pulak dh pukul 7pm....memang x sempat la rasanya.

ni pulak gmbr yg x sengaja diambil (kaki aku kene pijak time ni)

Aku rasa tu je waktu skang ni sebab aku dh start blur maklumlah first blog kannn. Utk next blog aku akan buat esok stay tuned guys...Cau!

ada la video satu utk korg

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan