GENTING HIGHLAND TRIP 


So, selepas pergi trip Pulau Pangkor dengan kawan kawan saya, kami pula rancang untuk membuat plan baru iaitu trip ke tempat lain pula, so tempat yang dipilih ialah Genting Highland. Kenapa kami pilih Genting Highland? sebabnya adalah kerana kami ingin merasa suasana yang sejuk dan berkabus, maklumlah kami ni jakun orangnya. and lagi satu sebab adalah kerana kami ingin mencuba bermain di taman tema di situ iaitu Genting Highland indoor theme park.

   Selepas itu kami pun bermula la berbincang sesama masing masing untuk menjayakan trip ini. biasalah dalam perbincangan mesti ada yang tk puas hati, ada yang tak setuju, yang tak sekepala dan ada yang macam macam lagi la, tapi apa apa pun bila bergaduh kami tetap kawan baik, gaduh tu sekejap je. Bincang punya bincang akhir nya semua setuju.

   Okay semua dah bincang, semua dah sutuju, semua pun dah ready. LETS GOOOOO!!!!
So kami memulakan perjalanan kami dengan bismillah. kami pergi dengan meniki kereta. Kmai mula bertolak pada pukul 0800hrs. macam biasa sayalah jadi driver :) Drive punya drive finally sampai juga ke hotel alhamdulillah. benda pertama kami lakukan selapas masuk ke dalam bilik ialah .... mandi kolam renang.....

time ni tngah turun lift otw ke swimming pool................................................................................................................................................................................................................

Dan akhirnya sampai juga. the best thing about swimming pool ni kan, air dia panas macam jakuzzi fuhh memang ngam la dgn cuaca kt luar sejuk lepastu mandi air panas.

   Dah sedap mandi air panas kami pun balik ke bilik untuk get ready for tonight, untuk pergi ke Genting Highland indoor theme park.. masa tengah sesiap tu macam macam masalah timbul dari sorang sorang, ada yang tk bawa sabun, ada yang tertinggal seluar dalam, ada yang mandi macam setahun. MACAM MACAM HAL. Apa apa pun kami semua dah siap and dah ready untuk pergi ke taman tema tersebut. macam biasa saya drive okay :)




                                                 
OKAYY DAH SAMPAIIIII. Its time to have fun and enjoy the moment with friend. Setelah puas bermain kami pun penat dan pulang ke hotal. Bagi saya overall lah kan taman teman ni bole tahan best jugak lahh. So thank you sebab rajin membaca blog ini. thank you have a nice dayyy.


Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan