PART TIME JOB AFTER SPM

Lepas SPM , taktau nak buat apa , so aku pun teringin nak rasa penat cari duit .huhe .so aku pilih petron untuk bekerja . Dapat le merasa ada duit sendiri , belanja family makan .
So, Petron ni depan rumah aku je . pegi kerja jalan kaki pon 5 minit ja . gambar ni aku ambik sebelum discharge minyak ke tangki bawah tanah .



ini pulak ariff . member shift aku yang dalam kalangan orang muda kat petron ni

ni pulak saja bergambar alangalang lori sama warna dengan baju dan dia pulak parking macam kat pameran
ni pulak majlis sambut ramadhan sekali dengan farewell aku . 

beberapa minit sebelum hantar balik uniform  :(

selfie lu dalam surau lepas sapu surau . #bukankpop

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan