Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan

Assalamualaikum dan salam sejahtera 
guys👋🤘

So my first blog gonna be my experience during a short trip to Lata Berangin with my ex school mates. Tujuan short trip ini adalah untuk bersemuka kembali dengan rakan-rakan setelah lama tidak bersua muka oleh kerana tamatnya zaman persekolahan di samping merehatkan minda sambil menikmati pemandangan indah di tempat tersebut.


Pada waktu pagi bertarikh 7 Mac 2019, kami berkumpul di Dataran Tasik Kuala Krai terlebih dahulu berdekatan dgn bandar Kuala Krai. Saya dan rakan-rakan yang berjumlah seramai 10 orang sama-sama bergerak ke tempat yang ingin dituju dgn menunggang motosikal.

Terbitlah perangai kemelayuan masing-masing bila nak berkumpul ni😑😂

Ketibaan disambut dgn bunyi kicauan
 burung-burung.

Hilangnya rasa letih menunggang motosikal selama lebih kurang 45 minit utk tiba ke destinasi setelah melihat keindahan alam ciptaaan tuhan.


Kami berkunjung ke sana ketika hari bersekolah yg mana boleh dilihat dari gambar hanya kami berlapan sahaja yg berkunjung ke sana pd waktu tersebut. Kami secara sengaja merancang sedemikian supaya kami dpt meluangkan masa di sana dengan lebih aman tanpa kehadiran orang lain di samping lebih bebas meneroka kawasan di sana.

Bersantai-santai duluan😂

Air yg cukup jernih mampu menawan hati sesiapa sahaja yg berkunjung ke sana. Sekali datang pasti mau datang lagi.



Here's a montage of our short trip at Lata Berangin.

So that's all from me,thank you. 



Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)