MEMORIES

Assalamualaikum and hai everyone ! Basically this is my third blog and I would like to share with all of you about my highschool friends . Aku dulu sekolah dekat SMK Aminuddin Baki,JB . Sorrylah aku sekolah biasa biasa je but alhamdullilah jadi manusia jugaklah sekarang ni kan . Teringat lagi seminggu after masuk form1 asyik nangis je teringat mak dekat rumah hahahaha padahal mak dekat rumah je bukan pi manaa pun adoiii ! So bermulalah cerita aku which is aku jumpa lah beberapa makhluk yang dulunya kerek yang amat tapi betul lah apa orang putih cakap " don't judge a book by its cover " . Then aku kenal lah dengan diaorang ni , lucky me yang diaorang ni pun sama gila jugak . Bebel banyak pun takjadi apa , izinkan patik mulakan cerita patik ye hehehe 😁

Geng gangster sekolah

Orang kaya baru belanja makan 

Alhamdullilah until now 

Haa ni lah geng kawasan aku , kalau tak cukup sorang mesti satu sekolah mencari . So , diaorang ni kira macam orang penting jugak untuk aku . Kitaorang start rapat since form2 and korang mesti tertanya-tanya kan kenapa baju kitaorang lain ha ni sebab kitaorang berempat dapat jadi pengawas . Diaorang ni kira macam penceria suasana hidup aku dekat sekolah menengah dulu , they know me well . Firstly , Faris ni orangnya kecoh . Kalau bab gelak jangan cakap , kalah diva AA tau hahaha . Second , Farin ni pulak orangnya sama kecoh tapi jangan kau cuba cuba nak kecam artis korea dia . Memang korang menempah untuk dengar dia membebel macam bullet train . Third , Fikri ni orangnya sama jugak kecoh . Dia ni lah yang selalu dipanggil kembar aku sebab dimana ada dia mesti ada aku , ceh! Dia ni pulak petah membangkang dan bercakap macam mak joyah . But its okay, they got a place in my heart whatever they are 💛 


Ni pulak deskmates aku 

Bukan pendek tapi amirah tu galah sangat 

Last day SPM yayyy 

Ini pulak deskmates aku yang paling function waktu belajar bm HAHAHA .First , Farin pun deskmate aku jugak . Dia ni kpopers , everything about korea tanyalah dia and she will be able to answer it trust me hehe . She is also good in dancing , kalau lagu favourite dia keluar tak kisahlah where she is .. she will dance and ignore her surrounding . Second , Ica ni orangnya comel kecik je . Tapi jangan disangka air yang tenang tiada buaya . Dia ni jugak orang kedua yang boleh dipanggil kembar aku sebab muka kitaorang ada iras kot sampai cikgu pun confius mana satu ica , mana satu mira HAHAHAHA . Ica ni paling tak boleh rilek bila waktu dia kena bebel mesti dia bebel balik tapi nanti dia cakap sorang lepastu gelak sorang sorang haa pening kan ? Buat buat faham je lah eh . Yang ketiga , Amirah ni pulak orangnya kelakar . Mana tak kelakar , suka gelak dengan lawak sendiri takde angin takde ribut tiba tiba tampar muka sendiri . Ha kan kelakar tu kan hahaha adoi lah . Nampak pendiam , pemalu je orangnya tapi bila buat kelakar jarang lah tak kelakar . Dia ni selalu kena panggil Amirah kuasa dua sebab share nama dengan aku , dahlah classmate .. deskmate pulak tu . Memang variety lah nama panggilan yang dia dapat 😂 💜

Hari keusahawanan 

Hi-tea prefect 

Hari guru 

" True friends are never apart , maybe in distance but never in heart "🎔

Well i think that its from me , thankyou for spending your time to read my blog . Remember to stay at home , stay safe and keep hygiene ! Lots of love and have a nice day !


Comments

  1. Bagus share2 . Apa pun kalau berkawan keep in touch selalu walau jauh Di mata k

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan