tak kenal maka tak cinta,tak nak bercinta tak yah kenal

haiiiiiiii salam sejahtera dan salamat hari raya..
  Aaaaaaaaa!!!!!!!!!!ini kali pertama aku buat blog,so,renung2kan laaaa dan sekamat beramallllllllllll........First thing first aku nak citerrrrr la sikit pasal aku punya salasilah riwayat hidup aku start mula get set go daripada aku lahir sampai ah skang.bak kata pepatah,"biar putih tulang jangan putih mata",aaaaaaa!!!!!tak kena an....kena tak kena pergila mampusssssss.

   Ni yang kena,tak kenal maka tak cinta,kalau tak nak bercinta tak yah kenal,macam tu la citer dia.....Nama aku mohamad zuhaiqal bin mohamad haruddin,aku lahir 24 FEB 2001,aku asal sarawak,aku ada 4 orang adik beradik dan aku last skali...cukup latu kan untuk aku biodata.so skang ni aku akan ceritakan pasal aku punya sejarah pendidikan.Mengikut aku punya pandangan,kehidupan kita sebagai rakyat Malaysia ni,setengah nye dihabiskan untuk pendidikan.Standard laaa,first kita mula dengan tadika.aku banyak kali dah dapat ijazah....tapi tau2 je ada je lagi aku kena sambung...Aaaa!!!!!!!!!ni ijazah pertama aku....aku ingat aku dh habis dh time tu


ini la yang aku ingat aku punya ijazah sarjana muda dulu
 Lepastu aku masuk laaaa sekolah rendah....ini sekali lagi fake hope...dh settle tu mcm biasa graduate lagi....


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan