BUCKET LIST

 Assalamualaikum and hai everyone! Im back for the next entry.As we known that setiap orang tak kira siapa pun , mesti ada wishlist or kita panggil as bucket list to do in your life kan and because of this wishlist kita mesti usaha to get done all those wishlist . So untuk harini punya entry , aku nak share dengan korang sikit wishlist aku yang ada dalam list lah heheh . Ok , jom!


1.Travel all around the world 

France orders lockdown to slow COVID-19 spread | CIDRAP

Melancong - ini adalah satu-satunya aktiviti terbaik yang mendedahkan anda kepada budaya baru, meluaskan fikiran, bergerak keluar dari zon selesa anda, membolehkan anda bertemu dengan orang baru, dan mengalami keajaiban dunia.


2.Fly in a hot balloon 

Hot air balloon

Sebut pasal hot air balloon mesti akan terfikir tentang pemandangan yang cantik kan . Pemandangan dunia semasa anda melayang di belon udara panas ...sangat menakjubkan.


3.Further my education 

Study

Tidak kira berapa lama anda menamatkan pengajian, pembelajaran tidak akan pernah berakhir. Bukan hanya akan meluaskan pengetahuan anda dan memberi anda kelebihan daya saing di tempat kerja, ia juga akan menjadi alat yang sempurna jika anda ingin beralih ke kerjaya yang berbeza.


4.Pack my bags and set off for a random location 

Luggage on a beach

Melancong dengan perjalanan spontan, tanpa jadual perjalanan yang dirancang, akan menggembirakan rakan-rakan . Daripada pergi ke pakej pelancongan di mana semuanya sudah dirancang sebelumnya.


5.Create my dream home

Inspirational Room

Mengapa tidak menjadikannya tempat yang indah dan memberi inspirasi yang menyuburkan jiwa kita? Anda tidak perlu menjadi jutawan untuk mewujudkan rumah impian anda, kerana terdapat banyak pilihan perabot yang murah namun kreatif hari ini.

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan