PUTEH@CICEK THE CAT

 Selamat pagi dan salam sejahtera.. Harini saya ingin berkongsi cerita mengenai haiwan peliharaan saya iaitu seekor kucing yang berwarna kelabu. 

Haaah ni dia..Nama diberi ialah Puteh atau sering dipanggil iaitu Cicek❤️❤️.. Gambar ni dlu time dia bru umur satu bulan lebih camtu💕masih kecil lagi🤣🤣.. Kisahnya gini. Mak kepada kucing tertinggal tiga anaknya yang setiap ekor tu berlainan warna.. Dua lagi warna oren dan hitam... Malang sekali tak lama selepas mereka lahir.. Mungkin sebab kurang makan atau ada penyakit kot.. Dua ekor tu meninggal and tinggal anak nya ni pula😭😭
So ni lah rupanya sudah dua tahun lebih.. Haiwan ni memang cepat membesar🤔🤔Mungkin sebab tiap hari makan keropok prodiet yang mahal tu🙄🙄Tpi pada saya, Cicek ni memang telah menjadi salah satu member family ah.. Semua orang dlam family suka main dengan dia. Dia pun happy❤️❤️

Ni dia patung kura2 yang dia main... Dari bangun sampai tido.. Kura2 ni mesti ja dia bantai😂😂Kadang2 kesian pula ku tengok patung.. Tpi apa boleh buat😔😔memang minat dia nak kacau semua benda..
And last sekali ialah Cicek suka sangat bila org gosok perut dia.. Tau tau kenapa 🤔 tpi saya rsa mungkin kucing kat dunia ni camtu.. Gosok saja perut dia.. Terus berdengkurrr🤣🤣 memang comel gila..


Okeh.. Itu saja buat masa ni.. So stay tune tuk next blog.. 

PEACE OUT✌️✌️

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan