FAMILY FIRST (SHORT VACAY)

 KENAPA BULAN BENTUK BULAT?

Silalah bagi jawapan anda di ruangan komen. Fighting!

Kalau korang perasan blog aku sebelum ni semuanya aku keluar ngan kawan-kawan so, kalini aku nak borak pasal family aku punya small trip ke Port Dickson. And yg untungnya awak bole lah kenal2 ngan  parents mentua, akak ipar and adik ipar korang dgn lebih awal. TIBER!

Tu chalet yg kami stay

Sebenarnya ayah saya dah lama tak bercuti amik angin so, at that time dia macam a bit stress ngan kerja dia. So tetiba dia ajak kami 1 family pergi ke Port Dickson untuk release stress katanya. Waktu sampai tu kami makan2 and terus pergi ke pantai sebab nak main bola tampar and main air laut.


Tu Mr Zulhamidi and Mrs Russidah (hensem cam saya)

Keesokan harinya kami adik beradik pon hendak bermain kayak sebab dah lama mengidam. Haa family aku ada 8 org include parents aku and aku anak yg ke-2 whcih means aku lelaki sulung and paling hensem among the others la (TIBER). Kepada yg sempat baca blog ni aku nak mintak tlg korg doakan parents aku murah rezeki and sentiasa di bawah perlindungan-NYA.



Ni adik aku paling ngam (Irfan)

Senanya time ni silau gila sebab tgh hari (muka mintak pelempang)

Waktu ni lah aku acah2 perform sebab ajar adik2 aku cara-cara nak berkayak yang betul and aku ada la jugak ajar diorg cara nak berenang, terapung dalam air dan berjalan atas air (gurau). Waktu ni jugaklah aku rasa day spent well sebab selalunya kami adik beradik jrg jumpa sebab sume sekolah asrama penuh and aku, akak aku dah sambung study kat IPT.

Mee pelik tapi sedap

Ni last place kami singgah before balik Melaka

Disebabkan PD ni dekat je ngan Melaka, Ayah aku pon balik lambat dari sepatutnya. So kami duduk cari makan area PD Waterfront and terjumpalah mee beserta sotong, udang gergasi kat situ ( dalam gmbr atas). Aku rasa blog aku sampai sini je buat waktu ni, see u guys soon!!




Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan