MANDI MANDA DI AIR TERJUN REMBAU

 APA PERSAMAAN AWAK DENGAN ARSENAL?

Assalamulaikum w.b.t untuk blog aku yang ke 14 ni aku nak cerita sikit pasal trip kami (budak-budak onsite kat ALAM) pergi ke air terjung di area Rembau pada bulan Julai haritu. Mulanya kami rasa bosan pada weekend haritu sebab semua macam takde hala tuju, lepas tu kawan kami (Hash) ajak kami untuk jalan2 di Rembau.

\Ni ahli2 Haji Ahmad Familia

Ni wakil dari Alpha (Zayn, Niall, Harry)

Waktu kami mandi-manda tu around jam 0600 and start untuk beredar pada jam 0715. Total semua yang pergi ke sana adalah 14 orang. So memang happening gila lah. 

Air dia paras leher weyy

Selepas semua dah penat tu, kami pun beredar ke.........KG Morten (area bandar Melaka). Kami memang lapau gila waktu tu sebab tak makan lagi sejak lunch . Sepanjang malam tu kami bersiar-siar di sekitar bandar Melaka. Kami sempat jugak mencari makanan- makanan yang popular seperti asam pedas, kuih keria antarabangsa, dan laksa Melaka.

Tu Sg. Melaka

Tu Zayn Malik and Friends

Tu antara-antara gambar kami waktu bersiar-siar dia sekitar Melaka. Sempat la jugak kami pergi Afamosa Premium Outlet, Sg Melaka dan Jonker Street. Kebanyakkan masa kami terluang di bandar Melaka sebab sibuk mencari makanan-makanan yang popular. Sekian sahaja coretan aku untuk blog yang ke second last ni. Jumpa lagi geng kat blog aku yang terakhir. Adiou!!Ciao!!



Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan