HASIL KODAK PALING MURAH DI PASARAN.

Alrightttty selamat datang to my blogggggg.episod kalini aku nak tunjuk gambar dari filem paling murah di pasaran dari brand terkenal iaitu KODAK COLORPLUS200. Okay kodak ni memang puassss hati teroxxxx harga pun cunn.Favourite aku lah kodak ni. Gambo retro pergh mantab jiwa.
AMACAM? retro tak retro ? nampk lama kan? ahhaha tapi saya ambik pada tahun 2020. hahah patutlah filem dari kodak ni jadi pilihan ramai penggemar kamera filem. TERIMA KASIH SUDI TENGOK BLOG SAYA. sekian daya melabuhkan tirai blog saya buat sementara waktu sebab saya nak exam. Tolong doakan exam saya kalini mantabmantab belaka. Inshaallah saya akan kongsi lebih banyak content yang saya buat. TERIMA KASIH

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan