SAMBUTAN BIRTHDAY ADIK ZAYN MALIK

 APA BEZA AWAK DENGAN BELACAN?

Haa ni teke teki dari abe Fadil soo bole la jawab kat komen nanti aku bagi jawapan dia kat bawah.

Assalamulaikum w.b.t semua untuk blog kalini saya nak cerita sikit sambutan birthday adik bongsu kesayangan saya iaitu Mirza Ukael. Kebiasaanya kami sekeluarga malas nak buat sambutan ni sebab memang dari dulu dah biasa tak sambut. Tapi adik aku yang last ni special la.

Haa tu kek diaa

Tarikh birthday adik aku 16 Januari. So sambutan birthday awal tahun ni waktu sebelum MCO. Waktu tu umi saya bagitau yang birthday adik saya harini, saya pon terus keluar rumah senyap2 and beli kek,snack2 dan mainan untuk dia. Sweet kan aku?


Tu la adik aku

Aku beli kek apa sume around pukul 4 petang and simpan senyap2 kat peti ais jiran aku. Pastu lepas semua habis solat isyak jemaah, aku pon keluar rumah senyap-senyap and amik kek dari rumah jiran aku.Silap aku tak rakam je moment tu.

Ni lah makanan yg sempat aku beli pada petang tu

Mirza tu yang pakai baju belang merah 

Haa waktu tu dia genap berumur 5 tahun, and aku harap adik aku menjadi manusia yang berguna untuk anak bangsa dan agama satu hari nanti. Hopefully dia jadi tahfiz and paling penting tarik aku sekali ke syurga. Amin....Sekian saja untuk blog aku kalini sebab kita dah sampai ke penamatnya. Bye Ciao!!


Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan