KL NIGHT LIFE

                                                                                         Semasa MCO ni saya dan saudara saya mengambil kesempatan untuk melawat Kuala Lumpur .Destinasi pertama kami ialah Petaling Street , malang tidak berbau sebab kedai semua tutup.Edmund abang saudara saya seberanya nak buat Tattoo so adelah kedai Tattoo buka .Next kita singgah di Pavilion saje saje je lepak and window shopping.

 

 

 

 

Bangunan belakang saya ialah THE ECHANGER  106  yang merupakan salah satu top 5 bangunan yang tertinggi di malaysia.





 

 

 

Baju ni buatkan saya goosebumbs lepas tengok suit SUPERMAN ni.Baju ni bukan baju biasa ,ia dipakai oleh pelakon sebenar semasa mengambil filem SUPERMAN ni dan kedai ni telah membeli baju tersebut dari DC.  








        ******GRACIAS******

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan