Saya Orang Sarawak

 Hello guys👋👋Izinkan saya untuk memperkenalkan diri yang mulia ini, nama diberi ialan TIMOTHY ANAK OMAR, asal dari Bintulu, Sarawak, berbangsa Iban yang menganuti agama Kristian. 

Sekarang ni saya nak berkongsi tentang hobi diri ini. Salah satu ialah bersukan seperti sukan badminton dan juga berlari. Dari saya telah dibimbing oleh bapa dan abang untuk main bersama mereka dan sekarang, saya sudah mahir dalam permainan badminton ini. 
Ini salah satu hobi saya juga iaitu tidur lena sehingga ada sesetengah orang tu letak bola tampar kat katil dan akhirnya dipeluk dengan penuh kasih sayang. 😂Tak nak mention sapa, tahu lah tu. 
Maaf jika gambar agak tidak jelas sangat 😅tapi haaah ni juga hobi kegemaran aku, main phone dalam kelas, cuma bukan masa lecturer mengajar ah🤔🤔
Dan last kali ialah sesi BBQ atau pesta panggang. Haah ni favourite aku antara semua yang telah aku sebut tdi. Sebab time ni bru lah family aku semua gathering tuk enjoy free time and panggang makanan kegemaran. Uish takleh sebut tpi boleh lah tunjuk sikit. 😁😁😋😋

Tu saja tuk sekarang, nnti akan sambung kisah saya ni pada masa kelak.

PEACE OUT.✌️✌️


Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan