CHALLENGE ROUND KL SELAMA 12 JAM AND THEN BALIK MELAKA

 APA BEZA AWAK DENGAN INTERNET?

Cam biasa jawapan anda sume sila letak kat ruangan komen and hadiah utk blog kalini adalah trip ke Pulau Redang bersama saya pada akhir tahun 2020 ni InsyaAllah.

Assalamualaikum semua, harap korg sume sihat sentiasa and pada blog kalini aku nak cerita kitaorg kene lawan osom and sapa kalah kene buat challenge yg aku tulis kat tajuk tu. Ye dowh member aku sume gila2 sebab tu kami mmg rapat to each other. 

Gambar ni aku amik waktu kitaorg sampai KL malam tu

Al- Kisahnya begini waktu kitaorg tgh lepak mamak malam tu, member kami pon duk saja bagi challenge barang sesiapa yg kalah osom kene round KL selama 12 jam minimum and then balik Melaka balik pada esok pagi tu. Time tu osom 3 vs 3 and 3 org yg kalah kene book tiket waktu tu jugak and terus shoot KL. 
 Tu Bepop (bestie aku)

Kesudahannya aku, Bepop and Pojan pon kalah dalam pertandingan osom yg penuh dramatik tu. Kami pon terus book tiket bas malam tu and terus gerak KL around kul 9 malam. Kami terus gerak ke Bukit Bintang sebab sana byk org yg jamming termasuklah artis2 lama. Lagi satu sebab kami ke sana pon sebab kami suka menghargai karya penyanyi2 lama.

Time ni kami lalu Stadium Bukit Jalil

Alang2 tu menyempat amik gmbr twin tower ni

Malam tu kami sempat tumpang tido kat rumah kawan kami di area bukit jalil. Esok tu kami dah kene balik Melaka so before tu kami nak jalan2 kat IKEA (saja acah2 cari barang keperluan rumah).
Time ni dalam IKEA

Selepas genap 15 jam kami berjalan di sekitar Kuala Lumpur, kami pon gerak ke TBS and balik ke Melaka around pukul 10 pagi tu. So kesimpulannya jgnlah kalah osom ngan member korang. Aku rasa sampai sini je blog aku yg ke-9 ni. Adious Chau!!!



Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan