~WORLD MARITIME WEEK~

 

#EP 12
Assalamuaalaikum geng...wassapp,,?ape kabor??sihat?? dah mkn??hahahahh
Hari ni aku nak smbung lagi entry blg aku ni..πŸ‘€πŸ‘€


Okay..skrang aku nak citer tentang....aku dengan kawan-kawan aku pergi  event 'World Maritime Week'. Event ni berlangsung pada 10-14 September 2019 dekat Kuala Lumpur Convention Centre(KLCC)🏒🏒...
Tema untuk tahun 2019 ni 'Empowering Women in the Maritime Community'
So basically,memang Wold Maritime Week(WMW) kali ni lebih kepada kaum wanita sebab kita tahu yang wanita kurang mendominasi dalam bahagian maritime sekarang..Kebanyakannya hanya lelaki sahaja yang bekerja di bidang ni kan??

Petang tu,kitaorang bertolak dari ALAM ke Kuala Lumpur menaiki bas..Ooooo..lupa nak bagi tahu function kitaorang kat sana..hehheheπŸ˜‚πŸ˜‚okay sebenarnya kitaorang dipilih  untuk mengiringi orang-orang kenamaan untuk upacara perasmian event tu...
Sampai jer sana kitaorang terus buat rehearsal untuk event sebenar nanti sampaai malamm.....

Kesokkan harinya,pagi-pagi lagi kitaorang dah bergerak untuk ke KLCC untuk persediaan akhir before event berlangsung...

Alhamdulillah semua berjalan lancar seperti yang dirancang..πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Selesai sahaja mengiringi,kami diminta untuk mengunjungi booth-booth yang disediakan oleh pihak mereka..dan semestinya kami tidak ketinggalan untuk bergambar bersama-sama...πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜… 







Okayla sekian sahaja daripada aku untuk entry kali ni....πŸ˜‡πŸ˜‡πŸ˜πŸ˜
Bye..bye..tata..titi..tutu...aku pergi duluu...

#JDTFOREVER




Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan