PENANG TRIP

 KENAPA DR BEDAH SELALU TUTUP MULUT
 WAKTU MELAKUKAN OPERATION?

Start blog ni dah takde dah pantun, so kita ganti dgn teka-teki eh. So sapa dpt jawab teka-teki tu bole bagi jawapan kat bahagian komen nnti hadiah bole claim kat aku (y15zr).

Assalamualaikum semua, untuk blog aku yang ke-7 ni aku nak cite pasal trip bersama-sama member sekolah lama aku ke Pulau Pinang. YEAYYY!!


Waktu ni dah nak gerak Penang dah

Cerita dia bermula dgn kwn aku yg saja ajak gi makan2 tapi tak tau nak makan mana. So aku pon saja suggest utk gi Penang, padahal waktu tu bergurau je. Time tu around pukul 8 malam sebab kitaorg baru je balik dari event kat sekolah menengah. Then dengan tetibanya kawan aku sewa kereta selama 3 hari. Sumpah terkejut time tu sebab dia tak fhm joke yg kitaorg bergurau jee. 
Ni lah kereta sewa kitaorg (Perodua Axia)

Lepas siap2 pack barang kitaorg pon terus shoot gi Penang around lepas isyak. Jgn risau geng sebab kitaorg sume dah mintak permision parents memasing ( takut jadi anak derhaka kan). So total sume yg pergi Penang ada 5 org termasuk aku. Waktu kitaorg gerak tu memang sume tak tido sampai lah kat Penang sebab excited gila an. 
saja letak gmbr zayn malik sebab takde gmbr kitaorg karouke dlm kete

Waktu kitaorg smpi chalet kat Penang tu dalam pukul 3 pagi terus tak jadi nak tido sebab pagi tu bole tgk sun rise kat Penang Hill. So sume siap2 pegi sana. Memang lawa teruk la view kat sana. Jap eh aku spam gmbr kat bawah.
ni Iskandar aka Photographer
Tu kitaorg tgh nak cross road depan Penang Hill

Ni view atas Bukit Penang lepas Subuh

Haa lepas tu kitaorg ada makan2 kat Pulau, dan ada cerita sedih di sebalik kitaorg nak gi makan tu. Semua tu ada kat blog seterusnya...Stay Tuned guyss muahh

Comments

Popular posts from this blog

ONE PIECE

Jom Masuk GUA...(Part 1)

Short trip to LATA BERANGIN, Kuala Krai, Kelantan